در انتخاب لاستیک ها باید دقت کنید که انواع تایر ها در سایز بندی و کاربری‌ های مختلف به تولید می‌ رسند و برای خرید لاستیک برای اتومبیل خود باید متناسب با نوع اتومبیل خرید لاستیک ها را انجام دهید. لاستیک ها در انواع سواری ، شاسی بلند، باری، اتوبوس و لاستیک های با عملکرد ویژه عرضه می‌ شوند.

بنابراین برای خرید انواع لاستیک ها از جمله خرید لاستیک سانتافه  باید دقت کنید که این لاستیک متناسب با رینگ خودرو باشد.دو سایز رایج برای لاستیک سانتافه به کار می‌ رود که شامل  235/55R 19 و 235/60R 18 است که سایز استاندارد برای خودروی سانتافه می باشد.

 انتخاب لاستیک برای هر یک از خودرو ها باید متناسب با آن خودرو باشد زیرا خودرو ها از نظر مشخصات تایر ناسب و استاندارد دارای تفاوت می باشند. به همین دلیل در انتخاب و خرید لاستیک سانتافه نیز باید دقت داشته باشد و این تایر ها را مناسب با این خودرو تهیه کنید.

فروش لاستیک سانتافه به صورت آنلاین

امروزه افراد خرید آنلاین را به خرید های حضوری ترجیح می‌دهند زیرا در خرید آنلاین به فروشندگان معتبر دسترسی دارند و به راحتی محصولات مورد نظر را پیدا می‌کنند. مجموعه چرخ و یدک فروش آنلاین لاستیک ها مانند فروش لاستیک سانتافه را برای دسترسی آسان مشتریان به این مجموعه در نظر گرفته است و خدمات دهی خود را در سطح کشور گسترش داده است. شما می‌ توانید خرید لاستیک سانتافه را از طریق سایت چرخ و یدک در برند های دلخواه خود تهیه نمایید. این مجموعه فروش لاستیک سانتافه را مناسب‌ ترین قیمت ارائه می‌ نماید. فروش لاستیک سانتافه به صورت آنلاین از طریق سایت چرخ و یدک در نظر گرفته شده است و شما پس از مشاهده محصولات و کسب اطلاعات درباره آنها می‌ توانید خریدتان را به صورت غیر حضوری انجام دهید. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر از طریق تماس با همکاران ما می‌توانید مشاوره رایگان دریافت کنید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 22
نمایش همه
علاقه مندی ها ()