شرکت جهان امید مهر آتنا چندین سال است که بر روی فروش تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز برای امور تصفیه آب صنعتی و استخر فعالیت می کنند. در نتیجه بر حسب صنایع مختلف، امکان  خرید قرص کلر آنزیم دار و بدون آنزیم یا ساده را با برندهای معتبر و با کیفیت خارجی و داخلی برای عموم صنعت گران فراهم نموده اند. بنابراین مبتنی بر نیاز و مصارفی که صنایع مختلف می توانند داشته باشند، دسترسی به محصول با کیفیت و مرغوب دارند.

خرید قرص کلر با کیفیت

هر دسته بندی از محصولات کلر دارای قابلیت و کارایی خاص خود هستند و این چنین به سهولت می توانید بهترین قرص کلر را برای کیفیت بالای تصفیه استخرهای عمومی، خانگی و همچنین ویلایی خریداری نمائید. لازم به ذکر است که مطمئن شوید که بسته‌بندی قرص کلر مناسب بوده و هیچ نشت یا آسیبی به آن وارد نشده باشد. همواره قبل از استفاده و خرید قرص کلر، دستورالعمل تولیدکننده را به دقت مطالعه کنید و طبق آن عمل کنید.

با رعایت این نکات، می ‌توانید قرص کلر با کیفیت و مناسب برای نیازهای خود را خریداری کنید. بدیهی است، قیمت قرص کلر بستگی به نحوه تولید، برند و درصد خلوص آن دارد. این چنین، بهتر است از تولیدکننده‌ های معتبر و با سابقه خرید کنید تا از کیفیت و اصالت محصول اطمینان حاصل شود. به طور خلاصه می توان گفت: در خرید قرص کلر، موارد زیر می ‌توانند مهم باشند:

  • بسته‌بندی
  • تولیدکننده
  • نوع استفاده
  • تاریخ انقضاء
  • میزان درصد خلوص
  • دستورالعمل استفاده

جهت اطلاع از قیمت  فروش قرص کلر و نکاتی درباره خرید چنین محصولاتی در راستای تصفیه آب های صنعتی و انواع استخر می توانید با شرکت جهان امید مهر آتنا تماس بگیرید. این مجموعه معتبر به دلیل داشتن سابقه طولانی و درخشان در این حوزه، همواره می توانند شما را در انتخاب محصول با کیفیت یاری کنند.

 

آدرس : تهران - سعادت آباد - خیابان کوهستان - خیابان احسان - پلاک 52 -واحد 2

شماره تماس :  02188848547 - 02188317033

 شماره همراه و واتساپ : 09121576285    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 34
نمایش همه
علاقه مندی ها ()