پودر کلر معمولاً دارای رنگ سفید یا زرد است، اما ممکن است با افزودنی‌های دیگر رنگ‌های متنوعی داشته باشد. پودر کلر از چه ویژگی و مشخصه های ظاهری برخوردار است؟ فروش پودر کلر برای چیست؟ پودر کلر چه فرمولاسیونی دارد؟ تنها برخی از پرسش هایی هستند که افراد مختلف پیش از  خرید پودر کلر با آنها روبرو می شوند. در همین راستا، مقالات متعددی توسط کارشناسان فروش شرکت جهان امید مهر آتنا گردآوری می شوند تا بتوانند شما را در مسیر انتخاب و خرید پودر کلر مرغوب و درجه یک راهنمایی کنند.

خرید پودر کلر مرغوب

لازم به ذکر است که ماهیت اصلی پودر کلر Cl2 به صورت گاز است که تحت دمای پایین می توانند طی یک فرآیند کرستالیزه نمودن، به جامد تبدیل کنند. به عبارتی یک سری مواد افزودنی خاص به ماده اصلی، می توانند موفق به تولید پودر و یا قرص کلر با درصد خلوص مختلف گردند. امکان خرید پودر کلر سلوکس ، پودر کلر آمریکایی، پودر کلر پارس تبریز، پودر کلر کلران سمنان و ... برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

اهمیت خلوص پودر کلر برای استفاده‌های مختلف بسیار بالاست. بهتر است قرص کلر با خلوص بالا (حداقل 60٪) را انتخاب کنید. قیمت پودر کلر بستگی به درصد خلوص آن دارد و بدین ترتیب بر حسب نیاز صنایع مختلف می توانید محصول با کیفیتی را خریداری نمائید. همواره قبل از خرید، مشخص کنید که پودر کلر برای چه منظوری استفاده خواهد شد؛ آیا برای تصفیه آب، ضدعفونی سطوح، حمام ‌ها، استخرها یا صنایع غذایی است؟

این چنین متناسب با نیاز می توانید محصول با کیفیت و مرغوب خود را از طریق مراکز فروش پودر کلر منجمله شرکت جهان امید مهر آتنا در بسته بندی استاندارد خریداری نمائید. در حالت کلی، باید اطمینان حاصل کنید که قرص کلری که خریداری می‌کنید تاریخ انقضای مناسب دارد تا از کارایی و اثربخشی آن برای مصارف خاص بهره مند گردید.

آدرس : تهران - سعادت آباد - خیابان کوهستان - خیابان احسان - پلاک 52 -واحد 2

شماره تماس :  02188848547 - 02188317033

 شماره همراه و واتساپ : 09121576285   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 35
نمایش همه
علاقه مندی ها ()