نایلون حباب دار از جمله رایج ترین انواع پلاستیک موجود در بازار به شمار می رود که صنایع متعددی می توانند از قابلیت های آن برای حفظ و نگهداری کالاهای مختلف استفاده نمایند. نکات ارزشمند دیگری در خصوص انتخاب نوع نایلون حبابدار وجود دارد که قصد داریم در ادامه پست با جزئیات بیشتر بدان بپردازیم. به طور کلی، نوع پلاستیک بر روی کیفیت نگهداری اقلام متعددی تأثیرگذار است. دریا پلاستیک مقتضی بر نیاز صنایع مختلف، امکان  خرید نایلون حبابدار را با ضخامت استاندارد و همچنین سفارشی فراهم نموده‌اند.

مهمترین مصارف نایلون حبابدار

در نتیجه به اقتضای نیاز می توان نایلون حبابدار درجه یک با حباب ریز، درشت و متوسط را برای بسته بندی ایمن کالاهای مختلف خریداری کرد. کاربرد گسترده نایلون حبابدار را می توانید در صنایع متعددی منجمله موارد زیر مشاهده نمائید:

  • صنایع تولید لوازم الکترونیکی: همانطور که می دانید، در این صنعت به دلیل تولید قطعات و اجناس الکترونیکی با حساسیت بالا، بایستی جهت نگهداری آنها در برابر خسارت وارده از مزیت نایلون حبابدار درجه یک استفاده نمود.
  • صنعت تولید تجهیزات دیجیتالی: در این صنعت، انواع لوازم دیجیتالی تولید می شوند که می توانند در اثر برخورد با ضربات کوچک، دچار آسیب دیدگی شوند. بنابراین استفاده از پلاستیک حبابدار می تواند یک گزینه مؤثر برای حفظ کالاها در برابر صدمات جدی محسوب گردد.
  • صنعت تولید لوازم چوبی: جهت جابجایی وسایل چوبی مختلف می توان از مزایای نایلون حبابدار بهره گرفت.
  • صنعت تولید قطعات خودرو: در صنایع ساخت قطعات خودرو نیز شاهد به کارگیری نایلون حبابدار کیسه ای در ابعاد متفاوت هستیم.

لازم به ذکر است که صنایع مختلف می توانند متناسب با نیاز نسبت به خرید  نایلون حبابدار درجه یک در ابعاد استاندارد و سفارشی از طریق دریا پلاستیک اقدام نمایند. این چنین مبتنی بر نیاز قادر به تهیه محصول با کیفیت خواهند بود.

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 29
نمایش همه
علاقه مندی ها ()