نایلون استرچ یکی دیگر از انواع پلاستیک موجود در بازار محسوب می گردد که صنایع مختلف می توانند جهت بسته بندی اکثر محصولات خود در ابعاد متفاوت از ویژگی های این نوع پلاستیک بهره مند گردند.

فرآیند تولید نایلون استرچ نیز همانند هر نوع پلاستیک دیگری مشخص است و از مواد پلی اتیلن یا پروپینال برای ساخت آن استفاده می نمایند. توسط دریا پلاستیک، نایلون های صنعتی متعددی همانند پلاستیک حبابدار، نایلون عریض، فیلم استرچ و ... در ابعاد و ضخامت متفاوت تولید و روانه بازار می شوند. خرید نایلون استرچ را از طریق این مجموعه با بهترین قیمت انجام دهید.

خرید نایلون استرچ در ابعاد استاندارد و سفارشیت

در نتیجه به اقتضای نیاز صنایع مختلف می توانند نسبت به خرید نایلون استرچ اقدام کنند و از قابلیت های آن برای بسته بندی ایمن محصولات متعددی استفاده نمایند. میزان ضخامت فیلم استرچ تأثیر مستقیم بر روی دوام و طول عمر پلاستیک خواهد داشت. در نتیجه بر این موضوع مهم تأکید می کنیم که متناسب با نوع محصولات مختلف می توانید بهترین نوع پلاستیک را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

اکثر صنعت گران بزرگ به منظور تسریع زمان حمل و جابجایی محصولات تولید شده در کارخانجات، اقدام به خرید نایلون استرچ پالت بند می نمایند چون امکان بسته بندی سریع چندین کالا را به صورت همزمان توسط افراد فراهم می آورد. البته قیمت نایلون استرچ مواد غذایی بر اساس مشخصات فنی محصول منجمله موارد زیر تعیین می گردد که عبارتند از:

  • ابعاد: همانطور که می دانید، فیلم استرچ توسط تولید کنندگان در ابعاد استاندارد و یا سفارشی تولید می شوند.
  • میزان ضخامت: یکی دیگر از عوامل مؤثر در قیمت نایلون استرچ، میزان ضخامت این نوع پلاستیک می باشد که می تواند منطبق بر نیاز مشتری به صورت سفارشی تولید شود.
  • مدل فیلم استرچ: با توجه به گسترش موارد کاربرد این نوع پلاستیک، قیمت فیلم استرچ وابسته به نوع استرچ منجمله استرچ پالت بند، استرچ ساده، استرچ چند لایه و ... می باشد.
  • میزان کیفیت: در عین حال، میزان کیفیت نایلون بر روی قیمت پلاستیک تأثیرگذار است.

    آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

    تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

    آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 29
نمایش همه
علاقه مندی ها ()