شارژ کپسول توسط مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران به شهروندان ارائه داده می شود. تنوع کپسول های آتش نشانی بسیار است چون متناسب با جنس مواد اشتعال زا بایستی از متریال مناسب برای خاموش کردن آنها استفاده کرد. به عنوان مثال اطفاء حریق توسط کپسول آتش نشانی آسیب دیده غیر ممکن خواهد بود، ضمن آنکه بکارگیری کپسول آتش نشانی نامناسب می تواند عاملی برای گسترش آتش شود. از این رو، رعایت دستورالعمل در ارائه ی  خدمات شارژ کپسول  حائز اهمیت است و به همین دلیل بر این موضوع مهم تأکید داریم که دریافت چنین خدماتی را در مراکز معتبر انجام دهید.

نحوه محاسبه قیمت شارژ کپسول آتش نشانی

ممکن است پروسه شارژ کپسول پودر و گاز، آب و گاز، دی اکسید کربن (co2)، هیدروژنی، بیوورسال و ... با یکدیگر متفاوت باشند. در نتیجه بر این موضوع مهم تأکید می شود که خدمات شارژ کپسول آتش نشانی را در گارگاه های تخصصی دریافت نمائید چون اپراتورهای مجرب به بررسی وضعیت عملکرد قسمت های دیگر می پردازند. بنابراین متناسب با نیاز می توانید از چنین خدماتی برای شارژ کپسول آتشنشانی استفاده نمائید.

بدیهی است، قیمت خدمات شارژ کپسول آتشنشانی به عواملی همچون نوع سرویس و همچنین میزان ظرفیت و نوع محتویات آن وابسته می باشد. بنابراین جهت اطمینان از قیمت و استعلام چگونگی روند شارژ انواع کپسول آتش نشانی می توانید با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید. لازم به ذکر است که هزینه شارژ کپسول متناسب با سیاست کاری مجموعه های مختلف، متفاوت در نظر گرفته می شود. در این بخش از مقاله شما را با نکاتی درباره زمان مناسب شارژ کپسول های آتش نشانی آشنا می سازیم، که عبارتند از:

  • آسیب دیدگی کپسول
  • منقضی شدن اعتبار کپسول
  • تخلیه کم و یا کامل محتویات کپسول

این مجموعه معتبر از سابقه طولانی برخوردار بوده و می توانند نیاز شما را نسبت به کلیه خدمات مرتبط به شارژ کپسول های آتش نشانی مرتفع سازند.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09194177197 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 24
نمایش همه
علاقه مندی ها ()