معمولاً کپسول ‌های آتش‌ نشانی به دو صورت تولید می ‌شوند: کپسول‌ های پودری و کپسول ‌های گازی. در نتیجه دستورالعمل شارژ کپسول آتشنشانی به نوع محتویات آن بستگی دارد. مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و همچنین اپراتورهای مجرب می توانند کلیه خدمات مرتبط به سرویس عملکرد قسمت های مختلف و شارژ کپسول آتشنشانی را با رعایت کلیه نکات ایمنی انجام دهند. خدمات شارژ کپسول آتشنشانی از طریق این مجموعه ارائه می شود.

شارژ کپسول آتشنشانی با دستورالعمل خاص

هر یک از این دو نوع کپسول دارای ویژگی و روش‌ های شارژ متفاوت هستند، که عبارتند از:

کپسول ‌های پودری: این نوع کپسول‌ ها حاوی یک مخلوط پودر آتش ‌نشانی هستند که با استفاده از یک شیر پمپ یا دستگاه خاصی شارژ می‌ شوند. شیر پمپ بر روی کپسول قرار داده شده و با فشار دادن آن، پودر آتش‌ نشانی به بیرون می ‌آید و در صورت تماس با آتش، منجر به خاموش شدن آن می ‌شود. در نتیجه اجرای شارژ کپسول آتش نشانی بستگی به دستورالعمل آن دارد.

کپسول ‌های گازی: این نوع کپسول ‌ها حاوی گاز فشرده هستند که با استفاده از یک وسیله فشار دهنده خاص مانند کوره گاز یا دستگاه شارژ کپسول، شارژ می ‌شوند. وقتی کپسول تحت فشار قرار می ‌گیرد، گاز فشرده از آن خارج شده و در صورت تماس با آتش، منجر به خاموش شدن آن می ‌شود. بدین ترتیب روند شارژ کپسول آتشنشانی به صورت تخصصی انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است که خدمات شارژ کپسول آتش نشانی  به روش های مختلف انجام می پذیرد که در ادامه پست بیشتر بدان خواهیم پرداخت. برخی از کپسول ‌ها دارای شارژر خاص هستند که به وسیله آن می ‌توان کپسول را شارژ کرد. معمولاً این نوع شارژر‌ها به همراه کپسول ارائه می ‌شوند. البته برخی از کپسول‌ ها دارای پورت USB هستند که به وسیله آن می ‌توان کپسول را به یک منبع تغذیه متصل کرده و شارژ کرد. روند شارژ کپسول آتشنشانی بستگی به مشخصات فنی و دستورالعمل آن دارد.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09194177197 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 29
نمایش همه
علاقه مندی ها ()