فروش ذغال لیمو با کیفیت های متفاوت انجام می پذیرد. در نتیجه بر حسب نیاز می توانید محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. تولید زغال لیمو به روش های سنتی و همچنین صنعتی انجام می پذیرد. در همین راستا، فروشندگان ذغال لیمو در کیفیت متفاوت محصولات خود را به فروش می رسانند. اگر خواستار خرید ذغال لیمو هستید، بایستی توجه و دقت کافی نسبت به ویژگی های ظاهری محصول داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی دوام و کیفیت حرارت و گرمای آن خواهد داشت. سالار سوز جنوب بر روی فروش زغال تمرکز دارند و این چنین در لیست محصولات خود، انواع ذغال لیمو سکه ای، حبه ای، سفره خانه ای، مجلسی و ... را به فروش می رسانند.

ویژگی های ذغال لیمو مرغوب

زغال لیمو در انواع و مدل ‌های مختلفی موجود است که بر اساس نوع چوب، اندازه، شکل و استفاده متفاوت هستند. برخی از انواع زغال لیمو عبارتند از:

  • زغال لیمو سکه ای: این نوع زغال لیمو از چوب‌ های مختلف مرکبات مانند نارنج، پرتقال، لیمو شیرین، لیمو ترش و ... تهیه می‌ شود. هر نوع چوب به زغال لیمو خاص خود ویژگی ‌های طعمی و دودی مخصوص می‌ دهد. بنابراین جهت تهیه آتش مورد نیاز استعمال دخانیات بایستی در انتخاب نوع ذغال لیمو توجه نمائید.
  • زغال لیمو فشرده: این نوع ذغال لیمو به صورت فشرده و با فشار بالا تولید می‌ شود که باعث ماندگاری و عملکرد بهتر آن می ‌شود.
  • ذغال لیمو برای گریل: این نوع زغال لیمو برای استفاده در گریل و باربیکیو مناسب است و دارای ویژگی ‌های خاصی برای پخت غذاهای گریل شده است.
  • زغال لیمو تخته: این نوع زغال لیمو به صورت تخته شکل بوده و برای استفاده در فر یا گرم کن مناسب است.
  • ذغال لیمو گازی: این نوع زغال لیمو با استفاده از گاز تولید شده و برای استفاده در دستگاه‌ های گرمایشی مناسب است.

با توجه به نوع استفاده و ترجیحات شما، می‌ توانید انواع مختلف زغال لیمو را از طریق سالار سوز جنوب تهیه کنید.  فروش ذغال لیمو در این مجموعه با مناسب ترین قیمت انجام می گیرد.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 31
نمایش همه
علاقه مندی ها ()