اتوبار از جمله مراکزی است که به افراد کمک می کند که بتوانند فرآیند اسباب کشی منزل و یا محیط کار و تجاری خود را در مدت زمان اندک و ایمنی بیشتر انجام دهند. همانطور که می دانید، مراکز اتوبار و باربری نسبت به گذشته سطح خدمات دهی خود را توسعه بخشیده‌اند و بدین ترتیب با استخدام نیروی کارگر مجرب و آموزش دیده، امکان بسته بندی ایمن وسایل شکستنی را برای افراد فراهم می آورد.

این چنین اشخاصی که قصد جابجایی منزل خود را دارند، می توانند از اتوبار بهره مند گردند. در همین راستا، مرکز اتوبار آزادی از سابقه طولانی و درخشان در حوزه حمل و جابجایی اثاثیه برخوردار هستند.

مزیت خدمات مراکز اتوبار و باربری

در این بخش از مقاله به موارد مهم و حائز اهمیت در زمینه خدمات اتوبار و باربری می پردازیم که عبارتند از:

  • انتخاب وسیله نقلیه باری مناسب: امروزه به سهولت می توان از مراکز اتوبار، انواع وسیله نقلیه باری منجمله وانت، خاور، کامیون و ... را برای جابجایی وسایل مختلف درخواست کرد.
  • صرفه جویی در زمان: یکی دیگر از موارد مهم که نتیجه دریافت خدمات اتوبار و باربری می باشد، صرفه جویی در مقوله زمان و هزینه است.
  • بسته بندی ایمن: این در حالی است که امکان بسته بندی ایمن وسایل شکستنی و لوازم خانگی بزرگ همانند مبلمان، یخچال، لوستر، انواع میز، وسایل چوبی و غیره را فراهم می کند.
  • تسریع زمان حمل اثاثیه: بر اساس مطالبی که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، زمان حمل اسباب و اثاثیه منزل توسط خدماتی که مراکز اتوبار ارائه می دهند، به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

با بیان چنین مطالبی، تلاش داریم تا شما را مسیر انتخاب و تصمیم گیری مناسب نسبت به مزایای خدمات مراکز  باربری راحت تر نمائیم. البته در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مجموعۀ اتوبار آزادی تماس بگیرید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 28
نمایش همه
علاقه مندی ها ()