لاستیک‌های پیرلی به عنوان لاستیک‌ تجهیزات اصلی یا لاستیک‌های جایگزین برای خودروهای مختلف توسط شرکت‌های خودروسازی معتبر مورد استفاده قرار گرفته‌اند. برخی از شرکت‌های خودروسازی که از انواع لاستیک‌ پیرلی استفاده کرده‌اند عبارتند از: فیات، آلفا رومئو، فورد، اوپل، مرسدس بنز، آئودی، ولوو، پورشه، سوبارو و ... می باشند. لازم به ذکر است که این شرکت‌های خودروسازی برای اتومبیل ‌های مختلف از جمله خودروهای شهری، جاده‌ای، SUV ها، و ورزشی اقدام به   خرید لاستیک پیرلی نمایند. انتخاب این شرکت‌ها از لاستیک‌های پیرلی نشان از اعتماد آن‌ها به کیفیت و عملکرد محصولات این برند معتبر دارد. فروشگاه چرخ و یدک بر حسب نیاز متقاضیان در سطح بازار، اقدام له فروش لاستیک پیرلی در سایزهای مختلف می نمایند.

انواع دسته بندی لاستیک پیرلی

لاستیک‌ پیرلی برای انواع مختلف جاده‌ها و شرایط رانندگی طراحی و تولید شده است. در ادامه مقاله به برخی از انواع مدل‌ لاستیک پیرلی بر اساس نوع جاده خواهیم پرداخت که عبارتند از:

  • لاستیک‌ برای جاده های شهری: این مدل لاستیک پیرلی قابلیت کاربرد بر روی جاده‌های شهری را دارد. معمولاً دارای عمر طولانی، کارایی بالا و راندمان بهینه در سرعت‌های متوسط هستند.
  • لاستیک‌ برای جاده های طویل: این نوع لاستیک های پیرلی متناسب با رانندگی در جاده‌های بلند و خطرناک طراحی شده‌اند. آن‌ها دارای عملکرد عالی در سرعت‌های بالا، کنترل خوب در منحنی‌ها و ترمزگیری قوی هستند.
  • لاستیک‌های آفرود: این مدل لاستیک پیرلی برای رانندگی در مسیرهای خارج از جاده و در شرایط سخت طبیعی طراحی شده‌اند. آن‌ها دارای طراحی خاص برای افزایش کشش و تراکم در زمین‌های نرم و سخت هستند.

بنابراین، کمپانی پیرلی با توجه به نوع جاده و شرایط رانندگی مختلف، انواع مدل‌ لاستیک شهری، آفرود و نیمه آفرود را طراحی، تولید و روانه بازار مصرف نموده‌اند تا بدین وسیله نیازهای مختلف رانندگان را برآورده کنند. جهت خرید آنلاین و اطلاع از قیمت لاستیک پیرلی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه کنید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 28
نمایش همه
علاقه مندی ها ()