چند سال اخیر، فروشگاه چرخ و یدک شرایط مناسبی را برای خرید لاستیک فراهم نموده اند. این چنین رانندگان متناسب با مدل اتومبیل و شرایطی که رانندگی می کنند، بهترین تصمیم را برای خرید لاستیک بگیرند. استقبال برای خرید لاستیک با قابلیت کامپاند به دلیل داشتن طول عمر مناسب، عملکرد خوب و مقاومت بالا در برابر سایش می باشد. لازم به ذکر است، بر اساس شرایط جاده‌ای و آب و هوایی منطقه خود، بایستی در انتخاب و  خرید لاستیک توجه نمائید چون ارتباط مستقیم با نوع ساختار و طرح پروفیل آن دارد (برای مثال، پروفیل تابستانه، زمستانه یا ترک و ...).

خرید لاستیک بر اساس مشخصات فنی

خرید لاستیک‌ و رینگ اسپرت را می توان در انواع و اندازه ‌های مختلف انجام دارد چون باید متناسب سازی با مشخصات فنی خودرو و شرایط رانندگی مختلف صورت گیرد. انواع سایز رایج لاستیک‌ موجود در بازار که در برندهای متفاوت ایرانی و خارجی به فروش می رسند، با عبارتی همچون P185/65R15 بر روی لاستیک و یا دفترچه راهنما درج می شود. هر کدام از اعداد و حروف نشان دهنده یک مشخصه می باشند که عبارتند از:

P: نوع خودرو (سواری، شاسی بلند، باری و ...)

185: مقدار پهنا یا عرض لاستیک

55: مقدار فاق یا دیواره لاستیک

R: نوع ساختار لاستیک (رادیال)

16: سایز رینگ

به طور کلی، هر خودرویی نیاز به سایز مشخصی از لاستیک دارد که بعضی از آنها به طور خاص بر روی دفترچه راهنمای خودرو مشخص شده است. از این رو افراد هنگام خرید لاستیک، به دنبال سایزی منطبق بر سایز لاستیک های فابریک اتومبیل خود هستند. با افزایش تنوع مدل و سایز تایرهای خودرو، در صورت تمایل به خرید لاستیک می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه کنید.

پس از دسترسی داشتن به کلیه محصولات موجود در فروشگاه و همچنین دریافت مشاوره تخصصی، در نهایت بهترین انتخاب و خرید رینگ اسپرت  و لاستیک خودرو را همراه با گارانتی معتبر تجربه خواهید نمود.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 25
نمایش همه
علاقه مندی ها ()