بیسوس یا باسئوس یکی از شرکت های بزرگ در حوزۀ تولید تجهیزات دیجیتالی و لوازم جانبی موبایل به شمار می رود. این کمپانی معتبر در کشور چین فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده است و توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و همچنین مهندسین متخصص و توانمند محصولات متنوعی را تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند. در حال حاضر شاهد فعالیت چندین نمایندگی بیسوس در ایران هستیم و افرادی که قصد خرید محصولات باسئوس اورجینال را دارند، می توانند بدون دغدغه از طریق چنین مراکزی، تهیه نمایند.

به طور کلی مراکز  نمایندگی باسئوس با شرکت مربوطه قرارداد همکاری دارند و کلیۀ محصولات بیسوس را به صورت اورجینال و قیمت ارزان تر از بازار در دسترس عموم مشتریان قرار می دهند. بازرگانی 414 یکی از مراکز نمایندگی باسئوس در تهران به شمار می رود که توانسته اند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان ارسال محصولات به سراسر کشور را فراهم آورند.

خدمات نماینده باسئوس

شرکت بیسوس از جمله کمپانی های معتبری است که توانسته اند در لیست محصولات خود، انواع لوازم جانبی موبایل لوکس و با کیفیت را به فروش برسانند. از جمله لوازم جانبی موبایل می توان به انواع شارژر، قاب، نگهدارنده موبایل، هندزفری، کابل، هدفون، اسپیکر و ... اشاره نمود. بنابراین مراکز پخش تجهیزات موبایل هوشمند، می توانند جهت خرید عمده لوازم جانبی باسئوس به نمایندگی باسئوس مراجعه نمایند. این چنین امکان خرید محصولات با قیمت ارزان تر از بازار برای مشتریانی که در تعداد بالا خریداری می کنند، فراهم می باشد.

قیمت تجهیزات و لوازم جانبی موبایل در نماینده بیسوس بر اساس قرارداد رسمی انجام می پذیرد و می توان با اطمینان خاطر، محصولات اورجینال را تهیه نمائید. راه اندازی فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 ، توانسته به عنوان نمایندۀ رسمی بیسوس، امکان خرید آنلاین کلیۀ لوازم جانبی موبایل را برای مراکز معتبر در این حوزه فراهم نمایند.

 فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

تلفن های فروشگاه:    

02166762740   02166723936  09125005285                    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 80
نمایش همه
علاقه مندی ها ()