لاستیک سانتافه از دیگر محصولاتی است که می توانید از طریق فروشگاه چرخ و یدک در برندهای مختلف خریداری نمائید. به طور کلی، لاستیک سانتافه استاندارد دارای وزن سبک، عملکرد بالا در شرایط خشک و مرطوب، کنترل در سرعت ‌های بالا، تعادل مناسب و عدم اصطکاک زیاد با زمین می باشد. همواره از سوی شرکت خودروسازی، تلاش می شود تا لاستیک های مناسبی را برای اتومبیل تولید شده، انتخاب نمایند تا بهترین عملکرد آن را به نمایش بگذارند.

ساختار اصلی لاستیک سانتافه

در نتیجه هنگام  خرید لاستیک سانتافه ، ضرورت دارد به بررسی مشخصات فنی تایرهای فابریک خودرو همچنین شرایط رانندگی بپردازید. سپس راحت تر می توان از میان مدل های مختلف تایرهای تولید شده، انتخاب مدل لاستیک سانتافه را انجام دهید. به عنوان مثال هر چه لاستیک های خودرو پهن تر باشد، بدیهی است، دوام تایرها در برابر شرایط محیطی بیشتر بیشتر خواهد بود و قابلیت چسبندگی بالا نسبت به سطح جاده برقرار می کند. برخی از موارد مهم که در انتخاب لاستیک سانتافه تأثیرگذار هستند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مواد سازنده: لاستیک ‌های سانتافه از مواد با کیفیت تولید می ‌شوند که می ‌توان به کامپوزیت ‌های پلیمری، سیلیکا و کربن اشاره کرد.
  • عمق خطوط پروفیل: خطوط پروفیل لاستیک سانتافه باید به گونه‌ ای طراحی شوند که از پدیده هیدروپلنینگ جلوگیری و تخلخل مناسب را برای تخلخل آب فراهم کنند.
  • عمر مفید: لاستیک‌ سانتافه استاندارد باید دارای عمر مفید مناسب باشند تا به صورت اقتصادی و با بهینه‌ترین عملکرد برای مدت زمان طولانی قابل استفاده باشند.

با کسب آگاهی نسبت به موارد مذکور، با شناخت ویژگی های لاستیک استاندارد می توانید سفر بهتری را تجربه کنید. بررسی شرایط محیطی، قیمت و نوع جاده موارد مهمی هستند که بر روی انتخاب مدل لاستیک سانتافه تأثیرگذار است. جهت  خرید لاستیک سانتافه با مشخصات فنی مناسب می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 8
نمایش همه
علاقه مندی ها ()