لاستیک از اجزای مهم و کاربردی خودرو به شمار می رود چون عامل حرکت اتومبیل محسوب می گردد. در نتیجه متناسب با نیاز خودرو و شرایط رانندگی، راننده می تواند بر اساس سایز تایرهای فابریک خودرو و یا پس از مشورت با کارشناسان فروش تصمیم نهایی نسبت به خرید انواع لاستیک مناسب و استاندارد در سایزهای متعارف بگیرند. فروشگاه چرخ و یدک سرمایه گذاری در زمینه واردات و فروش لاستیک انجام داده اند و بدین ترتیب برندهای معتبر خارجی و ایرانی را به مشتریان پیشنهاد می دهند.

تنوع دسته بندی لاستیک خودرو

هم اکنون امکان خرید لاستیک در سایزهای متفاوت برای یک خودرو وجود دارد چون به سایز رینگ اتومبیل و همچنین شرایط محیطی وابسته می باشد. اگر به دنبال انتخاب لاستیک مناسب برای خودرو هستید، مطالعه مقاله تا انتها می تواند شما را بیشتر با این موضوع آشنا سازد. با توجه به اینکه تولید و فروش لاستیک در سایز و مدل های متفاوت اتفاق می افتد، همواره بایستی مشخصات فنی تایرها را به طور دقیق مطالعه نمائید چون می تواند موارد زیر را شامل شود:

  • تایرهای تابستانه: خرید لاستیک‌ این مدلی، برای استفاده در فصول گرم سال می باشد و عملکرد بهتری در شرایط خشک و گرم برای اتومبیل فراهم می آورد.
  • تایرهای زمستانه: این نوع لاستیک ها گزینه مناسبی برای استفاده در شرایط سرد و برفی محسوب می گردد چون دارای الگوی سطح بسیار خاصی برای عملکرد بهتر آن می باشد.
  • تایرهای تمام فصل:  خرید لاستیک  تمام فصل برای کاربری در تمام فصول سال صورت می گیرد و عملکرد خوبی در شرایط مختلف هوا بوجود می آورد.

برخی از برندهای معروف لاستیک که در بازار شناخته شده‌اند عبارتند از لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک، لاستیک نکسن، لاستیک دانلوپ، لاستیک میشلن، لاستیک پیرلی و ... می باشند. لازم به ذکر است، لاستیک ‌ها بر اساس ابعاد و اندازه‌های مختلف دیگر نیز دسته ‌بندی می ‌شوند، از جمله لاستیک‌های رادیال و بایاس که می توانند امکان رانندگی آسان و لذت بخش در سطح شهر و همچنین جاده های خاکی فراهم آورد.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 4
نمایش همه
علاقه مندی ها ()