لاستیک کومهو از محصولات پرطرفدار فروشگاه چرخ و یدک به شمار می رود که می توانید در مدل های متفاوت محصولات این برند معتبر را خریداری کنید. لاستیک کومهو به عنوان یک برند قابل اعتماد شناخته شده است و رانندگان به دلیل کیفیت و عملکرد بالای این تایرها، به آن اعتماد دارند. علاوه بر آن، کمپانی کومهو لاستیک‌ های متنوعی را برای انواع خودرو، شرایط جوی و سبک ‌های رانندگی مختلف تولید می‌کند که این امر باعث پوشش گسترده این برند در بازار جهانی شده است. در نتیجه خرید لاستیک کومهو از سوی بسیاری از رانندگان حرفه ای و حتی مبتدی مورد استقبال قرار گرفته می شود.

ویژگی و مزایای لاستیک کومهو

فروش لاستیک کومهو در مدل و سایزهای متفاوت صورت می پذیرد، در نتیجه متناسب با مدل خودرو به سهولت می توان بهترین لاستیک را خریداری کرد. به طور کلی، شرکت کومهو به دلیل تمرکز بر کیفیت، نوآوری، اعتماد مشتریان و پوشش گسترده در بازار، یک برند محبوب و معروف در صنعت تولید لاستیک است.

شرکت لاستیک سازی کومهو برای تولید محصولات خود از متریال‌ با کیفیت و پیشرفته استفاده می‌کنند که شامل موادی مانند پلیمرها، سیلیکا، نایلون، کربن سیاه و ترکیبات دیگر است. این مواد به طور ترکیبی و با استفاده از فناوری‌ های پیشرفته تولید می ‌شوند تا انواع لاستیک کومهو با عملکرد بالا، مقاومت در برابر سایش، کارایی بهتر در شرایط جوی مختلف و ایمنی در رانندگی کاربری مفید داشته باشند. کومهو به دقت انتخاب و استفاده از مواد با کیفیت برای تولید لاستیک‌های خود توجه ویژه‌ای دارد تا بهترین عملکرد و کارایی را برای مشتریان خود فراهم کند.

با این اوصاف، قیمت لاستیک کومهو بر اساس مشخصات فنی، سال تولید، جنس مواد تشکیل دهنده و سایز آن تعیین می گردد. البته با وارداتی بودن این برند در ایران، ممکن است شاهد نوسان قیمت لاستیک کومهو در بازار باشیم.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 7
نمایش همه
علاقه مندی ها ()