زغال چینی وارداتی از محصولات رایجی است که می توانید به واسطه فروشگاه سالار سوز جنوب، با قیمت ارزان در بسته بندی کارتنی خریداری نمائید. این مجموعه معتبر در زمینه فروش زغال های وارداتی اصل و ایرانی سابقه طولانی دارد و می توانند نیاز شما را در مدت زمان کوتاه برآورده سازند. قیمت  خرید زغال چینی وارداتی به میزان کیفیت و نوع آن بستگی دارد.

انواع زغال چینی وارداتی و مصارف آن

زغال چینی وارداتی به عنوان یک منبع انرژی مهم، در چند مدل مختلف قابل خرید است. لازم به ذکر است که متناسب با مراکز فروش زغال چینی، می توانید رایج ترین مدل ها را با قیمت مختلف خریداری کنید. برخی از این مدل ‌ها عبارتند از:

  • زغال چینی سخت: این نوع زغال چینی وارداتی دارای سختی بالا و غلظت کربن بالایی است که برای استفاده در صنایع مختلف مناسب است.
  • زغال چینی نرم: این محصول دارای سختی کمتر و غلظت کربن کمتری است که برای استفاده در بخاری‌ ها و برخی از سیستم‌ های گرمایش گزینه مناسبی می باشد.
  • زغال چینی فشرده: فروش زغال چینی وارداتی مدل فشرده به صورت بلوک ‌های فشرده و سفت صورت می گیرد که مناسب برای استفاده در پخت و پز و همچنین استعمال دخانیات می باشد.
  • زغال چینی پودری: این نوع زغال چینی وارداتی به صورت پودر تولید شده و جهت استفاده در فرآیندهای صنعتی خاص مناسب است.
  • زغال چینی تقطیر شده: خرید زغال چینی وارداتی این دسته بندی که حاصل فرآیند تقطیر خشک شده است و دارای خصوصیات خاص می باشد، جهت استفاده در بخاری ‌ها و کوره‌ ها انجام می گیرد.

بنابراین، با توجه به نیاز و مصرف موردی، مدل‌ های مختلف زغال چینی وارداتی از طریق مراکز مختلف، قابل خریداری هستند. بنابراین متناسب با نیازی که برای مصارف پخت و پز و همچنین استفاده از قلیان دارید، می توانید از مزایای زغال چینی وارداتی بهره مند گردید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 14
نمایش همه
علاقه مندی ها ()