فروشگاه نیوپارت از جمله مراکز معتبری است که در حوزه فروش جلو پنجره بسترن B30 و انواع لوازم یدکی این خودروی چینی فعالیت می کنند. در نتیجه افرادی که با آسیب دیدگی جلو پنجره بسترن روبرو هستند، می توانند به تعمیرگاه های معتبر مراجعه نمایند و سپس نسبت به تعمیر و یا تعویض این قطعه اقدام کنند. با توجه به اینکه جلو پنجره به منظور حفاظت از قسمت موتور، رادیاتور و سایر قطعات مرتبط مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدیهی است،   خرید جلو پنجره بسترن B30 برای راننده بایستی حائز اهمیت باشد چون سهل انگاری نسبت به این اتفاق، می تواند به دیگر قطعات اصلی زیر کاپوت ماشین فشار وارد کند.

خرید جلو پنجره بسترن B30 با قیمت مناسب

قیمت جلو پنجره بسترن B30 بر اساس چند عامل مختلف تعیین می ‌شود، از جمله:

  • مواد تولیدی: نوع مواد استفاده شده در تولید جلو پنجره بسترن B30، مانند آهن یا پلاستیک، قیمت نهایی این قطعه را تحت تأثیر قرار می‌ دهد. مواد با کیفیت و مقاومت بالا معمولاً قیمت بالاتری دارند.
  • برند و شرکت تولید کننده: برند و شرکت تولید کننده نیز تأثیر زیادی بر قیمت جلو پنجره بسترن B30 دارد. برندهای معتبر و محبوب معمولاً قیمت بالاتری دارند.
  • سطح کیفیت و استانداردها: جلو پنجره بسترن B30 با استانداردهای بین‌المللی و سطح کیفیت بالا، معمولاً قیمت بالاتری دارد.
  • ابعاد و اندازه: ابعاد و اندازه جلو پنجره بسترن B30 نیز بر قیمت آن تأثیر می‌ گذارد. در نتیجه متناسب با مدل خودرو و نوع جلو پنجره فابریک خودرو، بایستی انتخاب و خرید صورت بپذیرد.
  • بازار و تقاضا: عوامل بازاری و تقاضا نیز می‌ توانند قیمت جلو پنجره بسترن B30 را تحت تأثیر قرار دهند. در صورت وجود تقاضای زیاد، قیمت ممکن است افزایش یابد.

به طور کلی، قیمت  خرید لوازم یدکی بسترن بر اساس کیفیت، برند، مواد تولیدی و عوامل بازاری مختلف تعیین می‌ شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به محصولات و خرید قطعات اورجینال می توانید با دفتر فروش مجموعۀ نیوپارت تماس بگیرید.

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 9
نمایش همه
علاقه مندی ها ()