با توجه به نوع فعالیت های فیزیکی و خطرات محیط کار، انتخاب دستکش مناسب بسیار مهم است تا بدین وسیله بتوان از دست ‌ها در برابر آسیب ‌های مختلف محافظت کرد.

 فروش دستکش کار  در مدل و جنس های متفاوت، باعث می گردد تا افراد متناسب با نوع فعالیت و خطراتی که ممکن است با آن ها در محل کار روبرو شوند، بتوانند محصول با کیفیتی را خریداری کنند. فروشگاه رادین ایمن در فهرست محصولات خود، انواع کفش ایمنی استاندارد در برند و مدل های متفاوت به فروش می رسانند.

خرید دستکش کار مناسب

اگر در پی انتخاب و خرید دستکش ایمنی هستید، ما را تا انتهای پست همراهی کنید تا بیشتر با ویژگی و مشخصات فنی رایج ترین محصولات آشنا شوید. دستکش ایمنی به دلیل متریال خاصی که از آن برخوردار هستند، از آن ها می توان برای محافظت دست ها در برابر خطرات مختلف استفاده کرد. برخی از مدل‌ های پرفروش دستکش کار عبارتند از:

  • دستکش‌ کار لاتکس: از لاتکس طبیعی برای تولید این نوع دستکش کار استفاده شده است و برای محافظت در برابر مواد شیمیایی و آب گزینه مناسبی محسوب می گردد.
  • دستکش‌ های نیتریل: برای مقاومت در برابر روغن، گریس، مواد شیمیایی و ضدعفونی کننده‌ ها خرید دستکش کار نیتریل می تواند گزینه مناسبی محسوب گردد.
  • دستکش ایمنی پلی‌اورتان: این دستکش ‌های کار برای استفاده در صنایع الکترونیک و تولیدات حساس بهترین گزینه به شمار می روند.
  • دستکش کار چرم: از چرم طبیعی یا مصنوعی برای ساخت انواع دستکش کار استاندارد استفاده می شود تا برای محافظت در برابر بریدگی و خراش مناسب باشند.
  • دستکش ایمنی نایلونی یا همان یکبار مصرف: این دستکش‌ها برای استفاده در کارهای سبک و دقیق مانند مونتاژ قطعات الکترونیک مناسب هستند.
  • دستکش‌ های کار وینیل: این نوع دستکش‌ ایمنی برای استفاده در صنایع غذایی و پزشکی مناسب هستند.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد میدان جانبازان پاساژ شهر ابزار گذر 4 

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 17
نمایش همه
علاقه مندی ها ()