پیش از خرید پودر کلر و همچنین قرص کلر بایستی درجه خلوص آن را مد نظر قرار دهید. در نتیجه متناسب با مصارفی که در نظر گرفته‌اید بایستی در انتخاب درصد خلوص و مقدار مصرف آن توجه کنید چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد آن و میزان مصرف آن خواهد داشت. هم اکنون توسط شرکت جهان امید مهر آتنا شاهد فروش پودر کلر ایرانی و همچنین خارجی هستیم. در نتیجه متناسب با نیازتان و بودجه می توانید برای خرید پودر کلر با درصد خلوص بالا اقدام کنید. لازم است که بدانید، قیمت خرید پودر کلر با درصد خلوص بالا، بیشتر است.

مزیت تولید و فروش پودر کلر

بنابراین با توجه به نیاز و حجم مصرفی که برای گندزدایی آب استخر و همچنین در صنعت برای تصفیه فاضلاب دارند، می توانند نسبت  به خرید پودر کلر 60 درصد، 65 درصد، 70 درصد، 95 درصد و بیشتر اقدام کنند. نکات متعددی در انتخاب میزاد درصد خلوص پودر کلر وجود دارد که باعث گردیده در این مقاله به صورت مختصر به این موضوع بپردازیم. در فرآیند تولید پودر کلر از روش های مختلف استفاده می شود که می توان به الکترولیز سلول جیوه، الکترولیز سلول دیافراگم و الکترولیز غشایی اشاره کرد.

لازم است که بدانید، فروش پودر کلر به منظور مصارف صنعتی و همچنین خانگی صورت می پذیرد. در موقعیت های متفاوت، باید به میزان درصد خلوص پودر کلر توجه کنید چون بایستی تناسب لازم میان پودر کلر و همچنین آب رعایت گردد تا واکنش‌پذیری مناسب داشته باشد. خاصیت بارز پودر کلر، گندزدایی و آنتی باکتریال است. از این رو به حفظ بهداشت آب آشامیدنی کمک می کند و باعث بهبود کیفیت آب مصرفی می شود. علاوه بر آنکه جهت تسویه آب های استخر و فاضلاب های صنعتی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود.

هم اکنون جهت سفارش با بهترین قیمت پودر کلر با درصد خلوص متفاوت می توانید با کادر فروش شرکت جهان امید مهر آتنا تماس حاصل فرمائید.

آدرس : تهران - سعادت آباد - خیابان کوهستان - خیابان احسان - پلاک 52 -واحد 2

شماره تماس :  02188848547 - 02188317033

 شماره همراه و واتساپ : 09121576285             

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 19
نمایش همه
علاقه مندی ها ()