در مقاله این هفته قصد داریم تا شما را با ویژگی های شاخص قرص کلر آنزیم دار آمریکایی آکواپول آشنا سازیم چون توسط شرکت جهان امید مهر آتنا به صورت اورجینال به فروش می رسد. این نوع قرص کلر آمریکایی دارای وزن تقریبی 200 گرم با درصد خلوص 85 درصد می باشد که قابلیت حلالیت آرام را دارد. در نتیجه 4 الی 5 روز طول می کشد تا به طور کامل حل شود و در عین حال هیچ نوع لردی از خود در آب باقی نمی گذارد و به همین دلیل بسیاری از افراد خواستار خرید قرص کلر آنزیم دار آمریکایی آکواپول هستند چون مشکل قرص های ایرانی را ندارد.

خرید قرص کلر آنزیم دار آمریکایی آکواپول اورجینال

تاریخ تولید و اعتبار از جمله مواردی هستند که بر روی بشکه قرص درج می شوند. در نتیجه متناسب با نیازتان با اطمینان خاطر می توانید قرص کلر آمریکایی با کیفیت خریداری کنید.

قرص کلر آمریکایی به هیچ عنوان تولید بوی نامطبوع نمی کند و به همین دلیل عاملی برای آلرژی در افراد شناگر بوجود نمی آورد. در نتیجه متناسب با نیاز، توسط افراد جهت گندزدایی آب انواع استخر و جکوزی مورد استفاده قرار می گیرد. لازم است که بدانید، مقدار مصرف قرص کلر آنزیم دار آکواپول نیاز محاسبه دارد و بر اساس مساحت استخر و میزان حجم آب بایستی مقدار مشخصی از قرص کلر آمریکایی را دستگاه های اسکیمر استفاده کنند. به عنوان مثال جهت ضدعفونی کردن آب استخر 60 متر مکعب نیاز به استفاده از 4 قرص در هفته است که بتواند کارایی مفید داشته باشد. در نتیجه پیش از خرید قرص کلر آمریکایی باید اطلاعات جامع نسبت به مصارف خود داشته باشید تا مقدار مناسبی از آن را تهیه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت جهان امید مهر آتنا در ارتباط باشید.

آدرس : تهران - سعادت آباد - خیابان کوهستان - خیابان احسان - پلاک 52 -واحد 2

شماره تماس :  02188848547 - 02188317033

 شماره همراه و واتساپ : 09121576285       

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 18
نمایش همه
علاقه مندی ها ()