فروشگاه چرخ و یدک یکی از تأمین کنندگان مطرح در بازار هستند که موفق به فروش لاستیک، رینگ اسپرت و غیره می باشند. لاستیک های خودرو در گذر زمان دچار فرسایش می شوند و در نتیجه چنین اتفاقی، راننده می بایست به دنبال تعویض آن ها باشد. فروش انواع لاستیک در مدل و برندهای مختلف صورت می پذیرد، به همین علت مبتنی بر مدل خودرو، باید در انتخاب لاستیک توجه نمائید.

فروش لاستیک مناسب برای مناطق گرم و خشک

فروش لاستیک تابستانه در برندهای خارجی و ایرانی قابل مشاهده است. در نتیجه متناسب با نیاز خودرو و شرایط آب و هوایی می توانید از قابلیت های آن بهره‌مند گردید. لاستیک های تابستانه دارای ویژگی های ظاهری و عملکردی خاصی هستند که آنها را از لاستیک های دیگر متمایز می کند. برخی از مشخصات و ویژگی های لاستیک های تابستانه عبارتند از:

  1. سایپه ‌های کمتر: فروش لاستیک مدل تابستانه معمولاً با سایپه و شکوفه‌ های کمتری صورت می گیرد تا قابلیت تحمل دماهای گرم و خشک را داشته باشد.
  2. طراحی مناسب برای جاذبه حرارت: طراحی لاستیک های تابستانه به گونه‌ای است که بتوانند حرارت تولید شده در طول رانندگی را به خوبی جذب کرده و از بین ببرند. بخش مهمی از لیست فروش لاستیک خودرو و موتور به تایرهای تابستانه اختصاص پیدا می کند.
  3. مواد خاص: لاستیک های تابستانه از مواد خاصی تشکیل شده‌اند که در دماهای گرم بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند و از خرابی زودرس جلوگیری می کنند. با خرید لاستیک با مشخصات فنی استاندارد، در جاده های گرم و خشک، رانندگی بهتری را می توانید تجربه کنید.
  4. رویه ‌های خاص: برخی از لاستیک های تابستانه دارای رویه‌ های خاصی هستند که برای جلوگیری از لغزش در شرایط خشک و گرم مناسب می باشند.

با توجه به این ویژگی ها، لاستیک های تابستانه مناسب برای شرایط گرم و خشک هستند و بهترین عملکرد را در این شرایط ارائه می دهند.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 18
نمایش همه
علاقه مندی ها ()