واحد گشت از جمله مراکزی است که به صورت شخصی در حوزه ناوگان حمل و نقل فعالیت می کنند. این چنین در منطقه تهران شهروندان، سازمان ها، هتل ها، مدارس، دانشگاه ها، باشگاه ها و ... می توانند با هدف جابجایی گروهی از افراد از یک مبدا به مقصد مشخص از خدمات واحد گشت استفاده کنند. همانطور که می دانید، علت استقبال از خدمات مراکز واحد گشت، جلوگیری از افزایش حجم ترافیک در سطح شهر می باشد. بدین ترتیب، مجموعه واحد گشت تهران با اطمینان خاطر همچنان به فعالیت حرفه‌ای خود، به اجاره اتوبوس دربستی ادامه می دهند و می توانند بهترین سرویس دربستی حمل و نقل را در منطقه تهران در اختیار شما همشهریان گرامی قرار دهند.

بررسی هزینه واحد گشت

هم اکنون متناسب با نیازی که افراد مختلف دارند، می توانند بدون اتلاف وقت به صورت گروهی در یک اردو و سفر گردشگری در منطقه تهران و حومه شرکت کنند. دریافت خدمات از واحد گشت، به افراد امکان انتخاب اتوبوس دربستی با ظرفیت صندلی مناسب را با امکانات رفاهی مناسب و راننده مجرب و خوش‌اخلاق می دهد. پیش از هر اقدام دیگری، جهت اطلاع از جزئیات مرتبط به هزینه واحد گشت، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

همانطور که مطلع هستید میزان مسافت بر حسب کیلومتر بر ساعت، ظرفیت صندلی های اتوبوس، مدل و برند اتوبوس، مدت زمان اجاره و خدمات پذیرایی و میزان امکانات رفاهی موجود در وسیله نقلیه تعیین می شود. برای برگزاری مراسم خاکسپاری و عزاداری در بهشت زهرا می توانید با مجموعه واحد گشت تماس بگیرید و درخواست اتوبوس دربستی داشته باشید. در این صورت، مهمانان به راحتی می توانند از منزل متوفی به بهشت زهرا و بالعکس در سطح شهر تردد داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات اتوبوس های موجود در واحد گشت تهران، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست اتوبوس دربستی معمولی و یا ویژه (VIP) داشته باشید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()