واحد گشت یکی از مراکز فعال و مستقل در ارائه خدمات حمل و نقل شهری به شمار می رود. امروزه با افزایش حجم ترافیک شهری و تقاضای همشهریان، شاهد گسترش فعالیت خدمات واحد گشت در منطقه تهران هستیم. هدف از فعالیت مراکز واحد گشت، اجاره اتوبوس دربستی به عنوان یک وسیله نقلیه برای سفرهای گروهی و دسته جمعی می باشد. سال های متوالی است که مرکز واحد گشت تهران در ارائه چنین خدماتی فعالیت دارند و توانسته‌اند امکان اجاره اتوبوس دربستی برای بهشت زهرا، به‌عنوان سرویس رفت و برگشت برای همشهریان خود فراهم آورند.

تعرفه خدمات واحد گشت

در محاسبه هزینه اجاره اتوبوس در واحد گشت، چندین پارامتر کلیدی تأثیرگذار هستند که در این بخش از مقاله بدان اشاره می کنیم. نوع اتوبوسی که اجاره می شود (معمولی، لوکس، مینی‌بان، و غیره) تأثیر زیادی بر هزینه واحد گشت دارد. اتوبوس های لوکس و ویژه دارای قیمت بیشتری می باشند. طول مدت کرایه اتوبوس دربستی (ساعتی، روزانه یا هفتگی) نیز بر قیمت نهایی دریافت خدمات از مرکز واحد گشت تأثیرگذار است.

فاصله‌ای که اتوبوس باید طی کند، بر هزینه سوخت و استهلاک وسیله نقلیه تأثیر دارد. اکثر مراکز واحد گشت، قیمت ها را بر اساس کیلومتر پیموده شده محاسبه می کنند که پیش از رزرو اتوبوس می توانید نسبت بدان اطلاعات جامع کسب نمائید. تعداد مسافران نیز مهم است. بسته به ظرفیت اتوبوس و تعداد مسافران قیمت واحد گشت و خدماتی که ارائه داده می شود، را تنظیم می کنند.

امکانات مانند سیستم تهویه مطبوع، Wi-Fi، صندلی های راحت‌تر و سیستم صوتی می توانند هزینه اجاره اتوبوس را افزایش دهند. همچنین، سفر در روزهای خاص (مثل تعطیلات یا آخر هفته ها) یا در ساعاتی خاص ممکن است هزینه خدماتی که مراکز واحد گشت ارائه می دهند، را تغییر دهد. ارائه خدمات اضافی مانند راهنما، پذیرایی یا خدمات ویژه ممکن است باعث افزایش هزینه ها شود. البته برخی از مجموعه های واحد گشت برای پوشش های بیمه‌ای، هزینه اضافی دریافت می کنند که می تواند در قیمت نهایی مؤثر باشد. جهت اطلاع از جزئیات هزینه اجاره اتوبوس دربستی می توانید با واحد گشت تهران تماس بگیرید.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 12
نمایش همه
علاقه مندی ها ()