بعد از انجام جراحی ها یا درمان های دندانی، ممکن است نیاز به تصویر برداری مجدد باشد تا روند بهبودی بررسی شود. با مراجعه به مرکز رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد ، متناسب با منطقه سکونتتان می توانید از خدمات بروز آن ها بهره‌مند گردید. با استفاده از دستگاه رادیوگرافی دیجیتال، می توان به ثبت تصاویر با کیفیت بالا و مقادیر کمی از اشعه X کمک کرد و قابلیت ذخیره‌سازی و ارسال تصاویر به صورت دیجیتال را فراهم می آورند. چندین سال است که توسط مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل، شاهد ارائه بروزترین خدمات تصویربرداری دندان هستیم.

بررسی تجهیزات مرکز رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد

در رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد، تجهیزات متنوعی برای انجام انواع رادیوگرافی ها استفاده می شود. این تجهیزات شامل موارد زیر است:

  • دستگاه رادیوگرافی پانورامیک (Panoramic X-ray): برای تصویربرداری از کل فک و دندان ها. این دستگاه به بیماران کمک می کند تا تصویر جامعی از وضعیت دهان و دندان های خود دریافت کنند.
  • دستگاه رادیوگرافی پری اپیکال: این دستگاه برای تصویربرداری دقیق از ریشه دندان ها و بافت های اطراف آن ها استفاده می شود، که به تشخیص عفونت ها بسیار کمک می کند.
  • سی تی اسکن دندانی (Cone Beam CT): این دستگاه پیشرفته برای تصویربرداری سه‌بعدی از فک و صورت به کار می رود و در برنامه‌ریزی درمان های پیچیده مانند جراحی های فک و ایمپلنت بسیار مؤثر است.

در صورت مشکوک بودن به وجود تومورهای خوش‌خیم یا بدخیم در ناحیه فک و صورت نیز منطبق بر تجویز پزشک معالج به رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد مراجعه نمایند. توسط تجهیزات پیشرفته موجود در مرکز رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد، می توانید مدت زمان درمان خود را در کلینیک های دندانپزشکی کاهش دهید. جهت آگاهی از هزینه رادیولوژی فک و صورت در سعادت آباد می توانید با مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل فرمائید، که همواره آماده پاسخگویی به مراجعین محترم به صورت تلفنی، حضوری و اینترنتی می باشند.  

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()