امروزه شاهد افزایش تنوع برند و مدل های لاستیک خودرو در سطح بازار هستیم که باعث می گردد افراد نسبت به فروش لاستیک کمری سردرگم شوند. سایز استاندارد لاستیک تویوتا کمری معمولاً به مدل و سال ساخت آن بستگی دارد. اما به‌طور کلی، سایزهای متداول لاستیک کمری در مدل های مختلف بین ۱۷ تا ۱۸ اینچ می باشد. برخی از سایزهای رایج شامل 215/55 R 17 ، 235/45 R 18 هستند، که می توانید از طریق فروشگاه چرخ و یدک خریداری کنید.

بررسی ویژگی های لاستیک کمری مناسب

برای خرید لاستیک کمری، بهتر است به نکات متعددی همچون نوع ساختار، مدل، میزان عمق شیار و ارتفاع آج بایستی توجه شود. هر کدام از موارد مذکور بر روی بهبود عملکرد اتومبیل در جاده تأثیرگذار است. در نتیجه متناسب با نیاز و شرایط رانندگی خود می توانید بهترین انتخاب و خرید لاستیک کمری را انجام دهید. متناسب با سبک رانندگی و کیفیت جاده، می توانید لاستیک کمری را از میان تایرهای رادیال و بایاس انجام دهید.

بررسی وجود نشان های کیفیت و ایمنی، مانند علامت "M+S" برای لاستیک های زمستانی، بسیار مهم است. لاستیک هایی با شیارهای عمیق و طراحی مناسب، به کاهش خطر لغزش در شرایط بارانی کمک می کنند. الگوی آج لاستیک کمری باید قادر به ارائه چسبندگی و کنترل مناسب باشد. الگوهای متقارن و نامتقارن می توانند تأثیر زیادی بر عملکرد داشته باشند. معمولاً اطلاعات مربوط به سایز لاستیک کمری مناسب، فشار باد و سایر جزئیات مربوط به تایرهای استاندارد را شامل می شود. خرید لاستیک کمری مناسب بسیار مهم است تا عملکرد بهینه، ایمنی و دوام خودرو حفظ شود.

بر اساس مطالب مذکور، قیمت لاستیک کمری به عوامل متعددی همانند جنس، نوع تکنولوژی ساخت لاستیک، مدل، برند و سال تولید بستگی دارد. در نتیجه متناسب با نیازی که دارید، می توانید برای خرید آنلاین لاستیک کمری از طریق فروشگاه چرخ و یدک اقدام نمائید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09903480400

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 4
نمایش همه
علاقه مندی ها ()